Wsparcie

Masz pytania na temat BLACK+DECKER®? Odpowiedzi znajdziesz w sekcji “Najczęściej zadawane pytania”. Jeśli znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, prześlij je do nas, a odpowiemy w czasie dwóch dni roboczych.
Wyświetl najczęściej zadawane pytania.

verified

Informacje o gwarancji

Uzyskaj wszystkie informacje, których potrzebujesz, dotyczące napraw i wymian gwarancyjnych naszych produktów.

Wyświetl politykę dotyczącą gwarancji

inventory

Rejestracja produktu

Uzyskuj ważne powiadomienia dotyczące wycofywania produktów, potwierdzenie własności Twojego produktu oraz skorzystaj z obsługi gwarancyjnej. Po prostu zarejestruj swój zakup BLACK+DECKER®.

Dowiedz się więcej

miscellaneous_services

Części + Dokumentacja

Profesjnalne wsparcie. Wyszukaj przedstawicieli oferujących naprawy i części zamienne przez Internet.

Znajdź Części

warning

Powiadomienia dotyczące bezpieczeństwa + akcje wycofywania produktów

Twoje bezpieczeństwo jest zawsze naszym priorytetem
Mimo że, zdarza się to bardzo rzadko, czasami występują problemy z bezpieczeństwem dotyczące naszych produktów, wtedy pojawia się konieczność wycofania niektórych produktów z rynku. W takich przypadkach niezwłocznie przekazujemy konsumentom aktualne informacje dotyczące napraw i środków ostrożności.

Dowiedz się więcej

Znajdź sklep

Najbliższy sprzedawca BLACK+DECKER® jest tuż za rogiem.